După BBC, Reuters, AP, Der Spiegel şi Le Monde, campania gândul-GMP „Why don’t you come over” a ajuns şi în revista TIME.
„gândul a răspuns campaniei anti-imigranţi pe care guvernul britanic ar intenţiona să o lanseze. Răspunsul gândul vine sub sloganul: ‘S-ar putea să nu ne placă Marea Britanie, dar voi veţi iubi România’”, scrie TIME.
Revista americană aminteşte, apoi, de câteva dintre sloganurile campaniei „Why don’t you come over”, printre care „Berea noastră e mai ieftină decât apa voastră” sau „Jumătate dintre românce arată precum Kate, cealaltă jumătate, ca Pippa”.
TIME remarcă faptul că gândul şi GMP au o campanie pozitivă, dându-le motive britanicilor să vină în România, iar jurnaliştii remarcă faptul că foarte mulţi români, cititori sau nu ai ziarului gândul, s-au alăturat campaniei „Why don’t you come over”.
De asemenea, TIME scrie şi de cea de-a doua etapă a campaniei gândul-GMP „Why don’t you come over”, în care românii sunt invitaţi să-i găzduiască pe britanici pe canapelele lor de acasă.
După BBC, Reuters, AP, Der Spiegel şi Le Monde, campania gândul-GMP „Why don’t you come over” a ajuns şi în revista TIME.
„gândul a răspuns campaniei anti-imigranţi pe care guvernul britanic ar intenţiona să o lanseze. Răspunsul gândul vine sub sloganul: ‘S-ar putea să nu ne placă Marea Britanie, dar voi veţi iubi România’”, scrie TIME.
Revista americană aminteşte, apoi, de câteva dintre sloganurile campaniei „Why don’t you come over”, printre care „Berea noastră e mai ieftină decât apa voastră” sau „Jumătate dintre românce arată precum Kate, cealaltă jumătate, ca Pippa”.
TIME remarcă faptul că gândul şi GMP au o campanie pozitivă, dându-le motive britanicilor să vină în România, iar jurnaliştii remarcă faptul că foarte mulţi români, cititori sau nu ai ziarului gândul, s-au alăturat campaniei „Why don’t you come ove