Emisiunile TV nu ar putea exista fără susținerea clienților de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile și clienții de publicitate care au avut reclame în ediția Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-și igiena.
Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienții de publicitate care au avut spoturi în ediția Acces Direct cu igiena și cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audiențe record, după cum se va vedea în continuare).
În aceeași emisiune, a apărut și o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.
ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanța Mare intra pe televiziune, clienții de publicitate s-au lăsat cu greu atrași în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenți să se asocieze.
Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediția din 4 februarie iată, pe scurt audiența emisiunii:
Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din orașe. Vârfurile de audiență au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru.
Audiența emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:
Printre clienții de publicitate de la ediția Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piață, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L’Oreal sau Doncafe.
Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediția din 4 februarie:
Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L’Oreal
Emisiunile TV nu ar putea exista fără susținerea clienților de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în co