Reprezentații celor mai importanți jucători din comerțul electronic românesc (magazine, procesatori de plăți online și emitenți de carduri), dar și specialiști în SEO, afiliere, social media sau analytics din țară și din străinătate vor participa în perioada 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia ediție a celui mai important eveniment regional din România de e-commerce și marketing online. Evenimentul va avea loc la Timișoara și este organizat de către cotidianul online de business Wall-Street.ro și 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România.
„Piața de comerț electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar în 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numărul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai mulți români renunță la plata ramburs și aleg să plătească prin card bancar atunci când cumpără online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult. Astfel, cea de-a treia ediție a ecomTIM vine într-un moment în care piața de comerț electronic se nișează și se maturizează, așa că anul acesta vom vorbi atât despre business-urile care au avut succes în e-commerce, dar mai ales despre <