Piata romaneasca de asigurari a inregistrat o prezenta semnificativa in mediul online pe parcursul anului 2012, se arata intr-un studiu realizat de compania de media intelligence, Media IQ. Conform studiului realizat, Generali Romania, Omniasig, Astra & Groupama au fost cele mai mediatizate companii de asigurari in mediul online in anul 2012.
Pentru a stabili nivelul de notorietate online al companiilor de asigurari din Romania in 2012, Media IQ a monitorizat primele 10 branduri, selectate in functie de volumul de business realizat. Monitorizarea a urmarit peste 120.000 de surse online (mass media & social media), in perioada 01.01.2012- 31.12.2012, scrie Hotnews.ro.
Piata romaneasca de asigurari a inregistrat o prezenta semnificativa in mediul online pe parcursul anului 2012, se arata intr-un studiu realizat de compania de media intelligence, Media IQ. Conform studiului realizat, Generali Romania, Omniasig, Astra & Groupama au fost cele mai mediatizate companii de asigurari in mediul online in anul 2012.
Pentru a stabili nivelul de notorietate online al companiilor de asigurari din Romania in 2012, Media IQ a monitorizat primele 10 branduri, selectate in functie de volumul de business realizat. Monitorizarea a urmarit peste 120.000 de surse online (mass media & social media), in perioada 01.01.2012- 31.12.2012, scrie Hotnews.ro.