Grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux, a încheiat 2012 cu afaceri de jumătate de milion de euro. Pentru 2013 este extimată o creştere cu 100.000 de euro.
“În ciuda faptului că, la începutul anului trecut, mizam pe afaceri de 450.000 de euro și chiar dacă mediul economic nu a fost tocmai favorabil business-ului nostru, am reușit să ajungem la o cifră de afaceri de 0,5 milioane de euro în 2012. Practic, am avut un avans de 11%, pe o piață în scădere cu 20%”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
Piaţa florăriilor online este estimată la 3 mil. euro.
Investițiile realizate anul trecut în deschiderea unui nou punct de lucru, dar și în sistemul de management, care permite administrarea și conducerea într-un mod mai ușor a întregii afaceri, prin unificarea tuturor brandurilor din grup, a avut o semnificație deosebită în obținerea acestor rezultate financiare. Astfel, după prima lună trecută de la implementarea acestui sistem, grupul FlorideLux.ro a reușit să reducă costurile de administrare și management cu până la 5%.
Totodată, relansările magazinelor online FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, precum și a întregii rețele de site-uri dedicate Crăciunului, a contribuit la înregistrarea unei cifre de afaceri în creștere în 2012.
“Anul trecut am relansat FlorideLux.ro, oferind utilizatorilor de smartphone o variantă responsive (adaptată echipamentului mobil după care este accesat site-ul) mult îmbunătățită. De asemenea, am reorientat puternic magazinul online CosurideLux.ro către zona de B2B, ceea ce ne-a permis să ne atingem targetul de 80.000 de euro, propus la lansarea acestuia, și am relansat site-urile www.brazidecraciun.ro, www.brazi.ro, www.braziinghiveci.ro, www.braziartifi