Dacă la mijlocul lunii trecute, primarul Ilie Bolojan prezenta într-o conferință de presă proiectul de modernizare al Pieței Rogerius, implementat în baza unei cooperări transfrontaliere Oradea – Debrecen, acum procedura de adjudecare este deja finalizată.
Denumirea achiziției este „Realizarea documentației tehnico-economice aferente Centrului de afacericu produse agroalimentare în Oradea”.
Obiectul achiziției l-a reprezentat achiziția serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economice fazele: PT (proiect tehnic), CS (caiet de sarcini), DDE (detalii de execuție) și DTAC (documentația tehnică de avizare a contractului) în conformittae cu tema de proiectare, în baza căreia se vor executa lucrări de realizare a Centrului de Afaceri cu Produse Agroalimentare în Oradea, respectiv a noului Complex Comercial Piața Rogerius.
Procedura de atribuire a fost: cererea de oferte, ziua depunerii și deschiderii ofertelor fiind 14 ianuarie 2013.
La licitație au participat două ofertanți, respectiv, S.C. Poliart Oradea care a venit cu o propunere financiară de puţin peste 223 de mii de lei (fără TVA) și asocierea S.C. Artifex Engineering SRL & Megavox Proiect SRL & S.C. Abed Nego, care a venit cu o propunere financiară de 183.650 lei (fără TVA).
În urma evaluării, oferta prezentată în asociație de către S.C. Artifex Engineering SRL &Megavox Proiect SRL & S.C. Abed Nego a fost declarată inacceptabilă pentru că nu îndeplinește cerințele minime cerute pentru calificare.
Ofertantul câștigător a fost declarat S.C. Poliart SRL. Durata totală de elaborare a documentației tehnică-economice este de 44 zile.
Momentan se derulează perioada de contestație, data până la care se pot face contestații fiind 11 februarie 2013.
Data estimată pentru semnarea contractului de achiziție publică este 18 februarie 2013.