Omul de afaceri Gruia Stoica, patronul grupului Grampet, din care face parte cea mai mare companie privată feroviară de transport marfă, GFR, care a cumpărat la sfârşitul anului trecut divizia de producţie locomotive a Electroputere şi Reloc Craiova, spune că strategia este de a face la Craiova un pol important al industriei feroviare pentru România şi Europa.
"La Craiova, doresc să dezvolt un pol regional important pentru industria feroviară din România şi din Europa. Intenţia noastră este de a dezvolta activităţile de constucţii şi reparaţii de locomotive şi material rulant de la Craiova şi de a arăta generaţiilor actuale şi viitoare că se poate (...)", a spus Gruia Stoica, originar din Toflea (judeţul Galaţi).
Grup Feroviar Român SA, cu afaceri de 176 mil. euro în 2011, principalul client al Diviziei VFU în ultimii doi ani, a preluat documentaţia tehnică, brandul, personalul rămas (aproximativ 90 de persoane), potrivit unui comunicat publicat ieri de Electroputere pe site-ul Bursei. Prin această tranzacţie nu au fost înstrăinate către GFR terenuri şi/sau construcţii, iar suma tranzacţiei este nesemnificativă, arată aceeaşi sursă. În ultimii ani, GFR şi-a mărit profitul şi afacerile, semnând noi contracte, în timp ce compania de stat de transport marfă CFR Marfă s-a prăbuşit.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Omul de afaceri Gruia Stoica, patronul grupului Grampet, din care face parte cea mai mare companie privată feroviară de transport marfă, GFR, care a cumpărat la sfârşitul anului trecut divizia de producţie locomotive a Electroputere şi Reloc Craiova, spune că strategia este de a face la Craiova un pol important al industriei feroviare pentru România şi Europa.
"La Craiova, doresc să dezvolt un pol regional important pentru industria feroviară din România şi din Europa. Intenţia noastră este de a dezvolta acti