Politia Romana, in colaborare cu Okazii.ro, cel mai mare site de licitatii online din Romania, a solutionat 85% dintre cazurile de abuz si infractiune electronica raportate in 2012 catre Okazii.ro. Lunar, peste 4 milioane de romani viziteaza site-ul Okazii.ro, iar in anul 2012 s-au efectuat peste 1.500.000 de tranzactii.
“E lesne de inteles ca procesul de cumparare se muta treptat in mediul online. Este esential ca cei care fac cumparaturi online sa cunoasca politica site-urilor prin intermediul carora fac achizitiile, sa respecte recomandarile acestora si sa raporteze catre acestea cazurile in care sunt prejudiciati”, a declarat Costin Cadelcu, marketing manager Okazii.ro.
“In 2012 au fost solutionate 85% dintre fraudele raportate catre Okazii.ro, restul fiind in continuare instrumentate” a completat Costin Cadelcu.
Intr-un interviu exclusiv al Wall-Street.ro cu Okazii.ro, oficialii companiei au subliniat ca ponderea fraudelor din totalul tranzactiilor este "extrem de redusa, undeva la 0,0001%".
In orice moment, pe Okazii.ro sunt peste 2 milioane de produse noi si second-hand oferite de magazine si persoane fizice. Permanent este incurajata o politica transparenta de vanzare-cumparare.
Incepand cu luna ianuarie a anului 2013, Okazii.ro a deschis si primul Punct de Livrare pentru clientii din Bucuresti, aflat in incinta magazinului Domo din Baneasa Shopping City. Coletele trimise prin Punctul de Livrare sunt preluate de catre un reprezentant Okazii.ro, iar cumparatorii pot vedea pe loc daca ele corespund asteptarilor si descrierii de pe site. Vanzatorii vor putea trimite sau aduce personal la Okazii.ro – Punct livrare produsele pe care le comercializeaza. Similar, cumparatorii vor putea sa-si ridice din punctul de livrare produsele comandate. Okazii.ro actioneaza astfel ca un intermediar al tranzactiilor pentru prevenirea si ev