Autostrada Transilvania nu poate fi finalizată din resurse bugetare, ci prin parteneriat public privat sau prin concesiune, a declarat ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine, Dan Şova.
"Autostrada Transilvania nu poate fi finalizată din resurse bugetare. Este mult prea scumpă, singura soluţie pe care o avem este cu parteneri externi pentru a o face în parteneriat public privat sau concesiune. Altă soluţie nu există..." explică Şova.
Între timp, un ONG din Cluj cere Guvernului să protejeze companiile româneşti "ţepuite" de constructorul Autostrăzii Transilvania, Bechtel SUA.
Constructorul american Bechtel refuză să plătească furnizorilor locali sumele pe care le datorează acestora, atrage atenţia Liga Întreprinzătorului Român. Organizaţia patronală clujeană solicită guvernului să protejeze companiile locale care au de încasat bani de la Bechtel.
Autostrada Transilvania nu poate fi finalizată din resurse bugetare, ci prin parteneriat public privat sau prin concesiune, a declarat ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine, Dan Şova.
"Autostrada Transilvania nu poate fi finalizată din resurse bugetare. Este mult prea scumpă, singura soluţie pe care o avem este cu parteneri externi pentru a o face în parteneriat public privat sau concesiune. Altă soluţie nu există..." explică Şova.
Între timp, un ONG din Cluj cere Guvernului să protejeze companiile româneşti "ţepuite" de constructorul Autostrăzii Transilvania, Bechtel SUA.
Constructorul american Bechtel refuză să plătească furnizorilor locali sumele pe care le datorează acestora, atrage atenţia Liga Întreprinzătorului Român. Organizaţia patronală clujeană solicită guvernului să protejeze companiile locale care au de încasat bani de la Bechtel.