Atlantic va fi din 2015 cel de-al doilea model din gama constructorului californian Fisker Automotive, plug-in hybrid-ul american urmând a concura BMW Active Hybrid 3, Audi A5 Sportback şi noul Lexus IS 300h.
Bavarezii de la BMW vor asigura partea termică a ansamblului hibrid de pe Fisker Atlantic care este un 2,0 litri turbo în patru pistoane. Dintr-o cilindree de 1.997 cmc, puterea dezvoltată este de 245 CP la 5.000 rpm, în vreme ce cuplul maxim este de 350 Nm. Sistemul de supraalimentare foarte eficient foloseste tehnologia Twin Power Turbo, adică gazele de evacuare pleaca din cele doua perechi de clilindri spre compresorul turbinei, astfel că se obţine cuplul maxim de la doar 1.250 rpm. În complicitate cu acesta, pe Fisker Atlantic va coabita şi o unitate electrică. Ansamblul dual transmite puterea pe roţile posterioare, însă va exista şi o versiune ce replică tracţiunea integrală.
Caroseria lui Atlantic emană un exotism aparte, fiind foarte scundă şi alungită. Coupe-ul în patru portiere măsoară peste patru metri şi jumătate, afişează o capotă prelungă dar şi o linie laterală arcuită ce se aseamnă cu spinarea musculoasă şi încordată a unui atlet ce tocmai se pregăteşte pentru o probă sportivă explozivă.
Grila împărţită în două este turtită pe orizontală şi este decorată în interior cu o plasă de faguri metalici. Deasupra roţilor posterioare, jantele având diametrul pe 22 de ţoli, caroseria face nişte umeri hipertrofiaţi, care împreună cu coada eleronului încastrat în capacul portbagajului sunt elemente ce amintesc de limuzina supersportivă Aston Martin Rapide.
Privit frontal, farurile bolidului californian au o privire îngheţată, ca cea a unei acvile de stânci, ce sugerează un puternic caracter nemaiîntâlnit la alte specii de automobile. Deşi dispune de patru portiere, aspectul de coupe este mimat de linia posterioară ascendentă a suprafeţei v