Cititorii gândul continuă să îşi creeze propriile afişe pentru campania “Why don’t you come over?”, folosind aplicaţia Come to Romania", implementată direct pe site-ul gandul.info.
Mii de cititori şi-au generat afişe cu sloganuri proprii pentru campania „Why don’t you come over?”, folosind aplicaţia de Facebook a gândul, până când aceasta a fost ştearsă. Ulterior, aplicaţia a fost implementată direct pe gandul. info, unde cei care susţin campania gândul-GMP „Why don’t you come over” îşi pot testa în continuare imaginaţia şi umorul, născocind sloganuri noi pentru a-i convinge pe britanici să vină în România.
Iată câteva dintre cele mai inspirate mesaje postate de cititorii gândul în aplicaţia de pe gandul.info:
Marea Britanie? Şi noi suntem destul de grozavi! (În engleză, „great” înseamnă atât mare, cât şi grozav)
În România, nu trebuie să cari umbrela după tine tot anul
Noi le spunem oamenilor pe nume, nu îi numim „imigranţi”
British Airways îi datorează multe lui Henri Coandă.
Noi vedem soarele în fiecare zi!
Noi mergem pe partea dreaptă a drumului (În engleză, „right” înseamnă atât dreaptă, cât şi bună).
Cititorii gândul continuă să îşi creeze propriile afişe pentru campania “Why don’t you come over?”, folosind aplicaţia Come to Romania", implementată direct pe site-ul gandul.info.
Mii de cititori şi-au generat afişe cu sloganuri proprii pentru campania „Why don’t you come over?”, folosind aplicaţia de Facebook a gândul, până când aceasta a fost ştearsă. Ulterior, aplicaţia a fost implementată direct pe gandul. info, unde cei care susţin campania gândul-GMP „Why don’t you come over” îşi pot testa în continuare imaginaţia şi umorul, născocind sloganuri noi pentru a-i convinge pe britanici să vină în România.
Iată câteva dintre cele mai inspirate mesaje p