AVON IESE DE LA ACCES DIRECT. Compania Avon a reacționat după ce Paginademedia.roa publicat, ieri, lista clienților de publicitate care au avut publicitate în ediția de luni a emisiunii Acces Direct cu Ioana Tufaru, de pe Antena 1.
“Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”, spune Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon.
Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon:
“Avon este un brand cu o istorie de peste un secol la nivel mondial si lider de piata in Romania, recunoscut ca un promotor al valorilor reale ca modestia, integritatea si respectul.
Unul din lucrurile cu care Avon se mandreste, pe langa produse cosmetice de calitate si asigurarea de suport pentru independenta financiara a femeilor, este grija pentru sanatatea si respectul lor. Avon deruleaza in Romania doua campanii sociale de 10, respectiv 5 ani: Campania pentru Sanatatea Sanilor si Campania Respectului.
Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv.”
Citește și:
AVON IESE DE LA ACCES DIRECT. Compania Avon a reacționat după ce Paginademedia.roa publicat, ieri, lista clienților de publicitate care au avut publicitate în ediția de luni a emisiunii Acces Direct cu Ioana Tufaru, de pe Antena 1.
“Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”, spune Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing