Designerul Marc Jacobs s-a asociat cu brandul Diet Coke, devenind directorul de creaţie al acestuia pentru anul 2013.
Acesta va asigura designul pentru o ediţie limitată de sticle şi cutii Diet Coke, ce vorbeşte despre emanciparea femeii în anii ’80, ’90 şi 2000.
Pentru a celebra această colaborare, Diet Coke a lansat şi un scurtmetraj amuzant cu celebrul designer, intitulat “Marc Jacobs Photo Booth Break”. În acest scurtmetraj, Marc Jacobs pozează fără cămaşă şi aduce un omagiu, personal şi plin de umor, celebrelor reclame din campania “Hunk” lansată de Diet Coke în anii 1990.
Designerul Marc Jacobs s-a asociat cu brandul Diet Coke, devenind directorul de creaţie al acestuia pentru anul 2013.
Acesta va asigura designul pentru o ediţie limitată de sticle şi cutii Diet Coke, ce vorbeşte despre emanciparea femeii în anii ’80, ’90 şi 2000.
Pentru a celebra această colaborare, Diet Coke a lansat şi un scurtmetraj amuzant cu celebrul designer, intitulat “Marc Jacobs Photo Booth Break”. În acest scurtmetraj, Marc Jacobs pozează fără cămaşă şi aduce un omagiu, personal şi plin de umor, celebrelor reclame din campania “Hunk” lansată de Diet Coke în anii 1990.