Preşedintele CNS Cartel Alfa, Bogdan Hossu, contestă soluţia găsită de Executiv în privinţa CFR Marfă. El acuză Guvernul că a ignorat până acum partenerii sociali.
Privatizarea CFR Marfă se va finaliza până la jumătatea lunii iunie, va fi realizată cu un investitor strategic şi va avea o garanţie de participare de 10 milioane euro, a explicat marţi vicepremierul Daniel Chiţoiu.
Ministrul de resort, Relu Fenechiu, a precizat că statul român nu va vinde infrastructura feroviară sau active fixe ale CFR Marfă, ci doar obiectul de activitate ale companiei, care are 30.000 de vagoane, 900 de locomotive şi deţine 60% din piaţa de transport feroviar de marfă din România.
Privatizarea CFR Marfă ar fi trebuit să se facă nu prin vinderea de acţiuni, ci prin metoda aportului de capital spune la RFI liderul Cartel Alfa, Bogdan Hossu. Iată argumentele sale: Preşedintele CNS Cartel Alfa, Bogdan Hossu, intervievat de Magda Prelipceanu
Preşedintele CNS Cartel Alfa, Bogdan Hossu, contestă soluţia găsită de Executiv în privinţa CFR Marfă. El acuză Guvernul că a ignorat până acum partenerii sociali.
Privatizarea CFR Marfă se va finaliza până la jumătatea lunii iunie, va fi realizată cu un investitor strategic şi va avea o garanţie de participare de 10 milioane euro, a explicat marţi vicepremierul Daniel Chiţoiu.
Ministrul de resort, Relu Fenechiu, a precizat că statul român nu va vinde infrastructura feroviară sau active fixe ale CFR Marfă, ci doar obiectul de activitate ale companiei, care are 30.000 de vagoane, 900 de locomotive şi deţine 60% din piaţa de transport feroviar de marfă din România.
Privatizarea CFR Marfă ar fi trebuit să se facă nu prin vinderea de acţiuni, ci prin metoda aportului de capital spune la RFI liderul Cartel Alfa, Bogdan Hossu. Iată argumentele sale: Preşedintele CNS Cartel Alfa, Bogdan Hossu, intervievat de Mag