BCR a vândut deja, în mai puţin de 3 luni de la lansare, 100.000 de noi pachete de cont curent, primele produse de pe piaţa bancară românească, ce oferă servicii inovatoare şi acces gratuit la contul curent prin:
a) cardul de debit ce poate fi emis instant odată cu deschiderea pachetului fără a mai fi nevoie de a aştepta 5 zile pentru emitere
b) noul serviciu de Tranzacţii Mobile (*183#) care funcţionează pe orice tip de telefon mobil, din orice reţea şi FĂRĂ să fie nevoie de acces la internet
c) o nouă metodă de autentificare simplificată, doar pe baza unui username şi a unei parole pentru Internet şi Phone banking (gratuit la: 0800.0801.227)
d) metode multiple de accesare a serviciului de Internet banking: PC, telefon mobil cu internet şi prin noua aplicaţie dedicată pentru telefoane tip smartphone
"Noile pachete de cont curent oferite de BCR s-au dovedit foarte atractive pentru toţi cei care doresc să administreze rapid şi eficient finanţele întregii familii. Avantajul major pentru clienţi este utilizarea facilă a serviciilor bancare, în special operaţiunile de plăţi de facturi şi transferuri prin canalele directe, precum internet şi phone banking sau mobile banking. Clientul are practic banca în buzunar sau pe birou, nu mai este obligat să se deplaseze, ci poate efectua tranzacţiile direct de acasă şi din orice locaţie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. Cel mai important aspect este acela că oferim acces gratuit la conturile clienţilor prin toate canalele bancare, indiferent de pachet, la preţuri fără concurenţă", a declarat Cătălina Zincenco, şef departament, Produse de Economisire şi Investiţii, BCR.
BCR oferă clienţilor săi 3 variante de pachete de cont curent, şi anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR - pentru persoanele active, car