Boeing a cerut autoritatilor americane permisiunea de a testa avionul 787 Dreamliner in zbor, in timp ce specialistii incearca sa identifice problemele bateriei aparatului.
O serie de teste in zbor ar permite inginerilor companiei sa studieze evolutia bateriilor in conditii de operatiuni normale, relateaza CNN News.
In prezent, toate avioanele de acest tip, respectiv 50, sunt tinute la sol, dupa ce a izbucnit un incediu la bord, din cauza bateriei aeronavei.
Avioanele Dreamliner au un design inovator, prin care se foloseste mai mult energia electrica decat penumatica pentru a controla aparatul.
Boeing are tot interesul sa grabeasca rezolvarea problemelor avionului, avand in vedere ca 58 de clienti au comandat 848 de unitati, fiecare costand cate 200 de milioane de dolari.
Compania inca intentioneaza sa mai construiasca 60 de unitati in acest an, in prezent ritmul fiind de 5 avioane pe luna.
Operatorii aerieni Japan Airlines si All Nippon Airways au anuntat ca ar putea cere despagubiri de la Boeing, odata ce avioanele vor fi din nou operationale, avand in vedere ca au fost cel mai grav afectate de mentinerea lor la sol.
Boeing a cerut autoritatilor americane permisiunea de a testa avionul 787 Dreamliner in zbor, in timp ce specialistii incearca sa identifice problemele bateriei aparatului.
O serie de teste in zbor ar permite inginerilor companiei sa studieze evolutia bateriilor in conditii de operatiuni normale, relateaza CNN News.
In prezent, toate avioanele de acest tip, respectiv 50, sunt tinute la sol, dupa ce a izbucnit un incediu la bord, din cauza bateriei aeronavei.
Avioanele Dreamliner au un design inovator, prin care se foloseste mai mult energia electrica decat penumatica pentru a controla aparatul.
Boeing are tot interes