Aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, a implementat un nou sistem de organizare a taxiurilor din faţa terminalului de sosiri, oferind acces pe estacadă şi maşinilor chemate la comandă, cu tarif de 1,39 lei/km. ZF, precum şi alte mass-media din România, au scris numeroase articole toamna trecută despre imposibilitatea de-a accesa taxiuri cu tarif de 1,39 lei/km la Otopeni, cerând chiar intervenţia premierului.
Până acum pasagerii puteau găsi în faţa aeroportului doar taxiuri cu tarif de 3,5 lei/km, ceea ce îi obliga pe mulţi să tragă de bagaje în plină stradă, în afara aeroportului, pentru a găsi un taxi cu tarif normal. A trebuit ca o studentă japoneză, acostată din aeroport de un tânăr cu promisiunea găsirii unui taxi, să îşi piardă viaţa pe 15 august anul trecut pentru a se schimba ceva.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, a implementat un nou sistem de organizare a taxiurilor din faţa terminalului de sosiri, oferind acces pe estacadă şi maşinilor chemate la comandă, cu tarif de 1,39 lei/km. ZF, precum şi alte mass-media din România, au scris numeroase articole toamna trecută despre imposibilitatea de-a accesa taxiuri cu tarif de 1,39 lei/km la Otopeni, cerând chiar intervenţia premierului.
Până acum pasagerii puteau găsi în faţa aeroportului doar taxiuri cu tarif de 3,5 lei/km, ceea ce îi obliga pe mulţi să tragă de bagaje în plină stradă, în afara aeroportului, pentru a găsi un taxi cu tarif normal. A trebuit ca o studentă japoneză, acostată din aeroport de un tânăr cu promisiunea găsirii unui taxi, să îşi piardă viaţa pe 15 august anul trecut pentru a se schimba ceva.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro