Colecţiile de modă ale companiei clujene Jolidon au fost prezentate în încheierea spectacolului de gală din cadrul prestigiosului Salon Internaţional de Lenjerie (SIL) de la Paris (19-21 ianuarie). Evenimentul a aniversat 50 de ani de la prima ediţie.
Brandul Jolidon a fost ales de organizatorii prestigiosului Salon Internaţional de Lenjerie (SIL) din Paris să încheie spectacolul de modă care a marcat 50 de ani de existenţă a salonului.
"Tabloul final Grand Défilé reunind cele 18 ansambluri Jolidon este încă o dovadă a prestigiului internaţional de care se bucură brandul clujean", au menţionat reprezentanţii companiei, într-un comunicat transmis presei. Spectacolul de modă a fost prezentat câte o dată în fiecare din cele trei zile ale evenimentului.
În paralel cu spectacolul de gală Jolidon şi-a prezentat colecţiile la standul propriu, în cadrul a 5 parade zilnice, realizate în colaborare cu cunoscutul Balet Edi Stancu. "Au fost prezenţi trei dansatoare, trei dansatori şi cinci manechine. Rolul Baletului a fost de a pune în valoare mai bine prezentarea, produsele fiind prezentate în special de manechine, dar şi de dansatoare", a menţionat Cristina Ulici, reprezentant al Jolidon.
În cadrul SIL 2013 Jolidon şi-a lansat colecţiile aferente sezonului toamnă/iarnă 2013-2014, pentru brandurile consacrate - Jolidon Fashion, Jolidon Clandestine, Jolidon Men, Prelude şi Lilly. De asemenea în cadrul salonului au fost lansate şi colecţii ale companiei "în premieră absolută": Bridal Moments (Pearls, Diamond si Bridal nights) - adresată viitoarelor mirese, respectiv Jolidon Natural - pornind de la ideea materialelor naturale.