Compania Euroins România, cea faţă de care s-au arătat nemulţumiţi reprezentanţii service-ului timişorean care i-au şi cerut insolvenţa, s-a arătat ieri “surprinsă” de declaraţiile făcute în presă de aceştia, susţinând că “toate sumele restante sunt în prezent plătite”.
„Am fost surprinşi de comunicatul remis ieri de Autodaris, cu atât mai mult cu cât la noi situaţia financiară aferentă acestui service şi altor membri ASSAI este clară. Nu se putea pune problema unor asemenea sume restante”, a declarat Mihnea Tobescu, CEO al Euroins România.
„Sperăm că este o neglijenţă din partea Aurodaris, care nu a contabilizat toate plăţile făcute de EuroinsRomânia. Aşadar, cerem public ca Autodaris să îşi retragă acuzaţiile nedrepte făcute. În caz contrar, Euroins România se va vedea nevoită să ia măsurile legale ce se impun în astfel de cazuri”, a completat liderul companiei.
ASSAI a anunţat marţi că Autodaris a cerut insolvenţa Euroins la Tribualul lfov, din cauza unor datorii de peste 110.000 lei.
Compania Euroins România, cea faţă de care s-au arătat nemulţumiţi reprezentanţii service-ului timişorean care i-au şi cerut insolvenţa, s-a arătat ieri “surprinsă” de declaraţiile făcute în presă de aceştia, susţinând că “toate sumele restante sunt în prezent plătite”.
„Am fost surprinşi de comunicatul remis ieri de Autodaris, cu atât mai mult cu cât la noi situaţia financiară aferentă acestui service şi altor membri ASSAI este clară. Nu se putea pune problema unor asemenea sume restante”, a declarat Mihnea Tobescu, CEO al Euroins România.
„Sperăm că este o neglijenţă din partea Aurodaris, care nu a contabilizat toate plăţile făcute de EuroinsRomânia. Aşadar, cerem public ca Autodaris să îşi retragă acuzaţiile nedrepte făcute. În caz contrar, Euroins România se va vedea nevoită să ia măsurile legale ce se impun în astfel de cazuri”, a completat