Circa 200 de angajaţi de la TAROM protestează, miercuri dimineaţă, la Aeroportul Otopeni, nemulţumiţi că riscă să rămână fără licenţa de privatizare.
Angajaţii care protestează la această oră sunt cei de la partea de hangar, care au salarii cuprinse între 15 şi 40 de milioane în funcţie de pregătire şi licenţă, a declarat liderul sindical al TAROM, Aurel Curdov, într-o intervenţie telefonică la Antena 3.
Potrivit acestuia, la faţa locului a venit locţiitorul directorului tehnic Bucur Sever, ca să stea de vorbă cu sangajaţii nemulţumiţi.
Fostul director general al TAROM, Nicolae Demetriade, spune că retragrea licenţelor înseamnă, cel mai probabil, ca angajaţii să primească un salariu mult mai mic decât pe perioada cu licenţă.
"Probabil se încearcă să se reducă din numărul de angajaţi, dar nu cred că este cea mai bună măsură", a mai spus Nicolae Demetriade, miercuri, într-o intervenţie telefonică la Antena 3.
Circa 200 de angajaţi de la TAROM protestează, miercuri dimineaţă, la Aeroportul Otopeni, nemulţumiţi că riscă să rămână fără licenţa de privatizare.
Angajaţii care protestează la această oră sunt cei de la partea de hangar, care au salarii cuprinse între 15 şi 40 de milioane în funcţie de pregătire şi licenţă, a declarat liderul sindical al TAROM, Aurel Curdov, într-o intervenţie telefonică la Antena 3.
Potrivit acestuia, la faţa locului a venit locţiitorul directorului tehnic Bucur Sever, ca să stea de vorbă cu sangajaţii nemulţumiţi.
Fostul director general al TAROM, Nicolae Demetriade, spune că retragrea licenţelor înseamnă, cel mai probabil, ca angajaţii să primească un salariu mult mai mic decât pe perioada cu licenţă.
"Probabil se încearcă să se reducă din numărul de angajaţi, dar nu cred că este cea mai bună mă