Asociaţia Societăţilor de Service Auto Independente (ASSAI) a precizat astăzi, în urma comunicatul emise de Euroins prin care reprezentanţii acesteia îşi arătau surprinderea faţă de introducerea cererii de insolvenţă de către service-ul timişorean, că preşedintele societăţii asiguratoare a încercat să determine Autodaris Car Service să-şi retragă solicitarea, folosind mijloace total nepotrivite.
Concret, ASSAI a reamintit paşii parcurşi de cele două societăţi, comunicând că, după introducerea procedurii de insolvenţă de către Autodaris Car Service, la 1 februarie, şi comunicatul pe această temă transmis de ASSAI la ora 10.30 a zilei de marţi, “la ora 12,30 a aceleiaşi zile “dl. Mihnea Tobescu, preşedinte Euroins contactează societatea reparatoare Autodaris Car Service pentru a-i solicita retragerea Cererii de insolvenţă şi transmiterea unui comunicat de presă comun, în schimbul efectuării plăţii sumelor restante”. La ora 15,37 a zilei de marţi, acelaşi Tobescu transmite prin e-mail propunerea de comunicat de presă comun către Autodaris Car Service SRL, însoţit la 15,55 de ordinul de plată al sumelor datorate.
În propunerea de comunicat comun, Mihnea Tobescu notează, ca şi cum ar fi scris Autodaris, că aceştia din urmă “anunţă că nu există motive pentru solicitarea insolvenţei Euroins România şi, mai mult decât atât, sunt decişi să remedieze problemele create, astfel încât colaborarea celor două societăţi continuă în aceeaşi termeni ca până acum”. “În urma reglării erorilor din contabilitatea Autodaris, a rezultat că facturile
Imputate societatii de asigurare au fost achitate”, se menţionează în propunerea de comunicat întocmită de şeful Euroins şi remisă presei de ASSAI.
La ora 16,41 Mihnea Tobescu trimite un SMS către patronul Autodaris Car Service cu următorul conţinut: “Buna ziua domnule Jivcu, avem nevoie urgent de comunicatul de presa, tele