Oktal.ro: Publicul din România apreciază performanţa
Deşi nu se încadrează în targetul de preţ, clienţii cu venituri mici nu se sfiesc să cumpere gadgeturi scumpe
Dispozitivele moderne reprezintă pentru români un capitol în care disputa dintre preţ şi calitate este câştigată adeseori de cea din urmă, chiar dacă preţul unui gadget nou nu este întotdeauna unul accesibil. În ultimii ani, mai ales în contextul expansiunii pieţelor de tablete şi smartphone-uri, românii nu s-au sfiit în a cumpăra produse de top cu preţuri mari, tocmai pentru că îşi doresc echipamente performante.
Potrivit retailerului online Oktal.ro, deţinut de grupul Elka-Oktal Group, românii apreciază performanţa, iar preţurile mari nu-i intimidează pe cei care vor produse care nu se încadrează în bugetul lor. "Performanţa şi preţul sunt strâns legate, iar publicul din România apreciază performanţa. Produsele scumpe reuşesc să atragă chiar şi clienţi care nu ar fi, în mod normal, în targetul principal, persoane cu venituri mai mici, dar care fac eforturi pentru a-şi putea achiziţiona produse de top, în special din categoria smartphone", a declarat, pentru Curierul Naţional, Dan Dumitrescu, general manager al Elka-Oktal Group.
Totodată, CEO-ul eMag, Iulian Stanciu, declara săptămâna trecută pentru Curierul Naţional că deşi s-au vândut foarte bine, ca volum, produsele româneşti şi ieftine nu au reuşit să concureze încasările generate de produsele scumpe. Acelaşi punct de vedere îl împărtăşeşte şi reprezentantul Oktal.ro, care, din datele pe care le deţine, afirmă că "produsele ieftine (branduri româneşti) s-au vândut în număr foarte mare". "Noi promovăm în special brandurile consacrate, astfel, cele mai vândute tablete la Oktal.ro au fost Asus, Samsung şi Apple", ne-a mai spus Dumitrescu.
Oktal.ro mizează pe tablete şi telefoane inteligente în acest an
@N_P