Una dintre cele mai mari probleme ale judeţului Botoşani, infrastructura rutieră, nu va fi rezolvată nici în acest an. Planurile conducerii Consiliului Judeţean (CJ) au fost date peste cap de proiectul de buget şi de regulile impuse de executiv. Guvernul a interzis creditele de angajament pe care se bazau autorităţile botoşănene pentru execuţia majorităţii lucrărilor. Dacă metoda ar fi fost acceptată de Bucureşti, constructorii ar fi lucrat pe datorie, urmând să-şi primească banii în rate, pe parcursul mai multor ani. În aceste condiţii, proiectele locale au rămas suspendate, iar autorităţile au anunţat că se orientează spre finanţări europene.
Actuala proiecţie de buget de la nivel central oferă judeţului puţin peste 10 milioane de lei pentru drumurile judeţene şi comunale. Din această sumă opt milioane de lei ar urma să acopere costul deszăpezirii şi al plombărilor, iar restul de două milioane de lei să fie alocat comunelor. Prin programe europene ar putea intra în finanţare drumul judeţean din zona localităţilor Prăjeni, (n.r. drum ce face legătura cu judeţul Iaşi), Dracşani, Călăraşi şi Curteşti, însă lucrările ar putea începe cel mai devreme anul viitor, existând deja proiecte întocmite.
Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a cotidianului „Monitorul de Botoşani”.
Una dintre cele mai mari probleme ale judeţului Botoşani, infrastructura rutieră, nu va fi rezolvată nici în acest an. Planurile conducerii Consiliului Judeţean (CJ) au fost date peste cap de proiectul de buget şi de regulile impuse de executiv. Guvernul a interzis creditele de angajament pe care se bazau autorităţile botoşănene pentru execuţia majorităţii lucrărilor. Dacă metoda ar fi fost acceptată de Bucureşti, constructorii ar fi lucrat pe datorie, urmând să-şi primească banii în rate, pe parcursul mai multor ani. În ac