Designerul vestimentar Marc Jacobs a devenit noul director de creatie al brand-ului Diet Coke.
Parteneriatul lui Marc Jacobs a fost semnat pe un an de zile, cu ocazia aniversarii a 30 de ani de istorie a celebrului brand de bautura carbogazoasa, scrie revista Vogue.
Colaborarea va revigora imaginea brand-ului, asa cum au facut creatorii Karl Lagerfeld si Jean Paul Gaultier atunci cand au lansat o editie limitata de sticle si cutii. Acum, la trei decenii de istorie a brandului, noua editie Coke Diet va surprinde "evolutia femeii" si va purta semnatura lui Marc Jacobs.
"Ma simt privilegiat sa fiu noul directorul de creatie al liniei Diet Coke, la campania de aniversare de 30 de ani a brand-ului. Diet Coke este un simbol, iar eu ador simbolurile", a spus Marc Jacobos, cu ocazia investirii in functie.
Designerul vestimentar Marc Jacobs a devenit noul director de creatie al brand-ului Diet Coke.
Parteneriatul lui Marc Jacobs a fost semnat pe un an de zile, cu ocazia aniversarii a 30 de ani de istorie a celebrului brand de bautura carbogazoasa, scrie revista Vogue.
Colaborarea va revigora imaginea brand-ului, asa cum au facut creatorii Karl Lagerfeld si Jean Paul Gaultier atunci cand au lansat o editie limitata de sticle si cutii. Acum, la trei decenii de istorie a brandului, noua editie Coke Diet va surprinde "evolutia femeii" si va purta semnatura lui Marc Jacobs.
"Ma simt privilegiat sa fiu noul directorul de creatie al liniei Diet Coke, la campania de aniversare de 30 de ani a brand-ului. Diet Coke este un simbol, iar eu ador simbolurile", a spus Marc Jacobos, cu ocazia investirii in functie.