Telefonul cetăţeanului din Primăria Craiova a înregistrat de nouă ori mai multe apeluri faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Numărul de telefon scurt pus la dispoziţie de municipalitate a înroşit firul. Craiovenii care apelează 0251/984 s-au înmulţit în ultimul an. “Dacă în luna ianuarie a anului 2012 erau înregistrate 50 de sesizări, în aceeaşi lună a anului 2013 numărul acestora a crescut la 450″, a declarat Ionuţ Pârvulescu, purtător de cuvânt în cadrul Primăriei Craiova.
La numărul scurt, taxarea este cu tarif normal, iar cetăţenii sesizează probleme legate de gospodărirea oraşului. Serviciul, disponibil non-stop, înregistrază orice sesizare venită din partea craiovenilor. “La ora 8.00, în fiecare dimineaţă, lista cu sesizări este dusă în biroul doamnei primar. De acolo, sesizările sunt distribuite către serviciile şi direcţiile din subordinea primăriei, pentru rezolvare”, a mai spus Ionuţ Pârvulescu.
Pentru sesizările care exista soluţie imediată, acestea sunt rezolvate în termen de 24 de ore. “La ora 14.00, toată lumea vine cu soluţii la sesizări. Cetăţenii care au sesizat anumite probleme sunt sunaţi înapoi de la Primărie. Nu de puţine ori aceştia sunt sunaţi chiar de primarul Olguţa Vasilescu. Li se comunică ce soluţie s-a găsit pentru problema lor”, a conchis Ionuţ Pârvulescu.
La nivelul municipalităţii, multe dintre sugestiile şi reclamaţiile craiovenilor au devenit subiecte de discuţie pentru edilii Craiovei. Astfel, cele spuse de cetăţenii care apelează la numărul scurt sunt folosite pentru eficientizarea rezolvării mai multor probleme cu care se confruntă anumite direcţii şi companii din subordinea Consiliului Local Craiova.
Printre cele mai grave probleme ale craiovenilor, raportate la numărul scurt, se numără problema câinilor fără stăpân, a gunoiului, spaţiile de joacă, dar şi diferite probleme legate de asociaţiile de pr