* Noua gamă de produse cu touch screen de la HP, lansată pe piaţa noastră
Piaţa de computere pentru consumatorii simpli a crescut cu 5%, anul trecut faţă de 2011, în ceea ce priveşte numărul unităţilor vândute, potrivit lui Tiberiu Dobre, PPS Country Manager HP România.
Domnia sa a precizat, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, că, pe acest domeniu, HP a crescut cu 18%. Reprezentanţii companiei s-au arătat optimişti în ceea ce priveşte anul în curs, estimând că producătorul IT va avea o creştere de circa 5%, pe segmentul computerelor pentru consumatorii simpli.
Cota de piaţă a companiei a ajuns la 18,5%, în 2012, de la 16,6%, în 2011, previzionându-se să crească, în 2013, până la 19,5-20%.
HP a lansat, ieri, pe piaţa noastră, cinci produse cu touch screen, patru dintre ele fiind deja disponibile la vânzare, iar unul urmând să intre în ţară în câteva zile.
"Ultrabookurile < HP ENVY TouchSmart Ultrabook 4 >, < HP SPECTRE TouchSmart Ultrabook > şi < HP ENVY x2 >; desktopul < HP ENVY 23 TouchSmart All-in-One Desktop PC > şi tableta < HP ElitePad 900 > se adresează unei game variate de utilizatori, de la pasionaţii IT, care consideră esenţiale performanţa şi rapiditatea de reacţie, până la cei care dau tonul în modă şi îşi aleg companionul IT în funcţie de design şi greutate, fără a uita însă de utilizatorii din mediul business, care au nevoie de o soluţie mobilă care să poată fi integrată cu uşurinţă în infrastructura IT existentă şi care să respecte toate standardele de securitate dorite", spun reprezentanţii HP.
Potrivit lui Tiberiu Dobre, noua gamă de produse cu ecran tactil se adresează "utilizatorului modern de laptopuri şi tablete, care este deosebit de exigent şi ştie exact ce îşi doreşte - eficienţă, performanţă, design atrăgător şi preţ competitiv".
Domnia sa a spus, ieri, că vor mai urma şi alte lansări, pe