Primarii Dănuţ Buhăescu şi Ilie Păducel au zâmbit mulţumiţi când au auzit că de la judeţ sunt sprijinite intens proiectele infrastructurale ale celor două drumuri de legătură, cel de la Herculane şi cel spre Voineasa. Cele două drumuri sunt proiecte sprijinite de vreo 10 ani, şi cu sprijinul au rămas, dar fără asfalt şi deschidere.
Bani în judeţul Hunedoara, mai ales pe fonduri europene, au tot fost. Între 2007-2013 judeţul Hunedoara a absorbit, prin consiliul judeţean, 500 de milioane de euro, fiind unul dintre cele mai bine finanţate judeţe din ţară.
În anii următori se intenţionează deschiderea judeţului către exterior prin realizarea autostrăzii spre Timişoara şi Arad care, implicit, va face deschiderea şi spre străinătate. Nu sunt omise nici drumurile spre Voineasa şi Herculane, care vor lega judeţul de celelalte zone din ţară. Dacă procesul de regionalizare se va realiza, sectorul investiţional este cel care va creşte şi investiţiile în infrastructură vor prima.
Chiar dacă se tot vorbeşte de realizarea unui aeroport din 2005, nici la proiectul de la Săuleşti nu s-a renunţat. Mircea Ioan Moloţ s-a întâlnit cu ministrul Transporturilor pentru acest subiect chiar săptămâna trecută. A convenit să se întâlnească şi cu directorul Aeroclubului Român, ca să vorbească despre realizarea aeroportului. Doar că s-au înţeles, vorba aceea, ca turcii. Au stabilit să se întâlnească marţi dimineaţa la 10 la biroul din oraş. În timp ce Mircea Ioan Moloţ îl aştepta pe directorul Aeroclubului la biroul lui de la Bucureşti, iar acesta venise la Deva la biroul lui Moloţ. Ideea este că proiectul rămâne în picioare. În 2005, consiliului judeţean i se concesiona terenul de 30 de hectare de la Săuleşti pentru 3 ani, pentru ca apoi să se facă studiul de fezabilitate şi să se revină asupra concesionării pe o perioadă de 49 de ani. Pentru realizarea aeroportului