Campania gândul şi GMP Advertising "Why Don't You Come Over?" continuă cu povestea britanicului Rupert Wolfe Murray, consilier european al spitalului Castle Craig din Scoţia şi reprezentant al instituţiei în România.
• Campania gândul "Why don't you come over" a pornit simultan cu iniţiativa cotidianului britanic The Guardian de a-şi invita cititorii să ajute guvernul de la Londra la campania anti-imigraţie.
• Campania a fost preluată iniţial de postul de televiziune britanic Channel 4, apoi de Huffington Post şi de agenţia de presă americană Associated Press.
• Mesajul gândul cu cea mai mare priză la public şi la presa britanică a fost cel referitor la frumuseţea româncelor: "Jumătate dintre femeile noastre arată precum Kate, celelalte precum sora ei". Campania a mai fost preluată de BBC, The Independent, The Telegraph, dar şi de Le Monde sau Der Spiegel.
• Campania gândul a trecut în a doua etapă, i-am invitat pe români să-i primească pe britanici în gazdă. Pune-ţi canapeaua la bătaie.
Prima oară a fost în România în 1986. O săptămână în drum spre China. Nu i-a plăcut, nu erau oameni pe străzi. S-a întors după revoluţie ca jurnalist. După 10 ani s-a căsătorit cu o româncă şi s-a mutat în România definitiv. În 12 ani de când este în ţara, Rupert Wolfe Murray, acum consilier şi reprezentant al spitalului Castle Craig din Scoţia, a încercat să ajute persoanele cu dizabilităţi, iar în prezent încearcă să implementeze, în parteneriat cu spitalele româneşti, un program pentru persoanele dependente.
„Românii sunt oameni calzi şi prietenoşi, dar au un spirit negativist cu privire la ei şi la ţara lor”, crede englezul de 49 de ani, care îi sfătuieşte să se promoveze mai mult luând exemplul prinţului Charles.
Într-o română pe care se străduieşte să o vorbească cât mai corect spune că toată dezbaterea din Marea Britanie privind