DinAdevărulaflăm cine se face vinovat de umflarea scandalului legat de steagul secuiesc.
"Disputa dintre Budapesta şi Bucureşti şi-a mai consumat un episod, alimentat de declaraţiile belicoase ale politicienilor. Propunerea secretarului de stat al Ministerului de Externe maghiar, Nemeth Zsolt, ca primarii din Ungaria să arboreze steagul Ţinutului Secuiesc a fost catalogată de premierul Victor Ponta drept 'obrăznicie'", scrie publicaţia.
"Astfel, disputa pe steagul secuiesc s-a reactivat după ce, în noiembrie 2012, instanţa a decis că este legală utilizarea unui astfel de drapel în Covasna", mai precizează Adevărul.
Evenimentul Zileivorbeşte despre mafia drumurilor şi despre deciziile politice luate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri.
"Curtea de Conturi a României a realizat, recent, o radiografie a activităţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), cea care ar fi trebuit să vegheze lucrările de reabilitare şi să dezvolte reţeaua rutieră naţională şi a drumurilor expres din România. Concluzia: deciziile luate de această instituţie de-a lungul timpului au fost politice, iar conducerea Companiei s-a ocupat de eficientizarea instituţiei şi nu a programului de construire a drumurilor", informează publicaţia.
"Controlată de omul de afaceri Costel Căşuneanu, firma Pa&Co International a încasat, din 2007 şi până în prezent, nu mai puţin de 137,7 milioane de euro, potrivit registrelor de plăţi ale Companiei naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR)", continuă EVZ.
"Compania condusă de Căşuneanu se află în prezent, alături de firmele controlate de ceilalţi 'Regi ai asfaltului', sub lupa Consiliului Naţional al Concurenţei. Există suspiciuni că patronii societăţilor ar fi făcut înţelegeri şi au participat la licitaţii trucate pentru atribuirea unor contracte de modernizare a mai multor drumuri"