Cinci posturi vacante din Primăria Roman au fost scoase la concurs luna aceasta. Examenele se vor desfășura în a doua jumătate a lunii martie.
Primăria Roman anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea, pe perioadă determinată, a unui post temporar vacant de inspector II în cadrul aparatului de lucru al Consiliului Local Roman, compartiment secretariat. Cei care vor să candideze pentru acest post trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă în domeniul științelor administrative și o vechime în specialitatea studiilor de minim patru ani. Un alt post vacant scos la concurs este cel de arhivar în cadrul Serviciului administrație publică locală, compartiment relații publice. Persoanele care vor să se angajeze pe acest post trebuie să aibă studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat și o vechime în muncă de minim doi ani. În ambele situații, concursurile vor consta în selecția dosarelor de înscriere, probă scrisă și interviu. Data susținerii concursurilor va fi, pentru proba scrisă, 21 martie, iar pentru interviuri, 28 martie. Dosarele se depun până la data limită de 20 februarie, ora 16.30, la camera nr. 21 din Primăria municipiului Roman.
Alte trei posturi scoase la concurs de Primăria municipiului Roman sunt pentru funcția de asistent medical principal în cadrul Direcției de Asistență și Protecție Socială, Serviciul de asistență medicală comunitară. În acest caz, dosarele candidaților se depun până la data limită de 14 februarie, ora 16.30, la camera nr. 21, iar prima probă a concursului se va desfășura pe data 18 martie.
Detalii despre condițiile de participare, bibliografie și documentele necesare dosarului de candidatură se regăsesc pe site-ul Primariei municipiului Roman – www.primariaroman.ro.
Cinci posturi vacante din Primăria Roman au fost scoase la concurs luna aceasta. Examenele se v