Tot mai mulţi români migrează de la plata efectuată la ghişeu către utilizarea "Expresului de plăţi" de la Bancpost, datorită modalităţii mai rapide şi simplificate pe care reţeaua de automate de plată o oferă. La numai trei luni de la implementarea serviciului de achitare în numerar a facturilor prin "Expresul de plăţi", acesta aduce peste 35% din totalul încasărilor de facturi prin diversele canale de colectare ale băncii.
Avantajele plăţii facturilor de utilităţi prin "Expresul de plăţi":
Este accesibilă tuturor plătitorilor de facturi, atât persoanelor fizice, cât şi celor juridice.Plata rapidă, în numai 45 secunde, urmând 3 paşi simpli: se alege furnizorul dorit;se scanează codul de bare de pe factură. În lipsa facturii, se pot introduce datele direct de către plătitor;se introduce suma de plată în numerar. În urma efectuării plăţii, se primeşte automat o chitanţă. Comisionul de utilizare este zero. Reţea extinsă de 258 de automate de plată, din care 70 în zone "Deschis 24 de ore", venind în sprijinul persoanelor cu un program încărcat, care nu se pot încadra în orarul standard al unităţilorUn utilizator poate plăti oricâte facturi, indiferent dacă acesta este sau nu titularul contractului de utilităţi."Bancpost oferea deja posibilitatea de plată a facturilor prin canale multiple: direct la ghişeu, bancomate, Direct Debit, Internet Banking. Ca urmare a unui studiu intern asupra preferinţelor clienţilor, am dezvoltat modulul de plată facturi şi pentru "Expresul de plăţi". În doar 3 luni, acesta a devenit canalul favorit pentru plata facturilor, fiind primul canal alternativ care a surclasat ghişeul. Aceasta se explică prin faptul că este extrem de rapid, uşor de utilizat, la îndemână şi accesibil nu numai clienţilor Bancpost, ci şi publicului larg. Un alt lucru important este că prin scanarea codului de bare al facturilor nu poate interveni e