Firma omului de afaceri este abonată la contractele CNADNR-ului, atât pentru reabilitare cât şi deszăpezire. Muncitorii au lucrat pe mai multe drumuri naţionale pe care gropile nu au întârziat să apară Sursa: LIBERTATEA
1 /.
„Regii Asfaltului”. Unde sunt banii dumneavoastră (1)
Statul român plăteşte zeci de milioane de euro anual pentru întreţinerea şi construirea de drumuri noi. Rezultatul: şoferii îşi rup maşinile în gropi, iar autostrăzile sunt o raritate în România. Asta, deşi ne-am angajat faţă de mai marii Uniunii Europene că până în 2015 vom termina 1.700 de kilometri de autostradă. Realitatea arată astfel: abia se poate circula pe 415 kilometri de autostradă (inclusiv centuri ocolitoare în regim de drum expres).
Curtea de Conturi a României a realizat, recent, o radiografie a activităţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), cea care ar fi trebuit să vegheze lucrările de reabilitare şi să dezvolte reţeaua rutieră naţională şi a drumurilor expres din România. Concluzia: deciziile luate de această instituţie de-a lungul timpului au fost politice, iar conducerea Companiei s-a ocupat de eficientizarea instituţiei şi nu a programului de construire a drumurilor, fiind total dezinteresată de aceast subiect, care defapt este principalul obiect de activitate al instituției. Evenimentul zilei va prezenta, în următoarea perioadă, care sunt firmele abonate la puşculiţa CNADNR şi pe ce s-au dus sute de milioane de euro. Prejudiciul explodează în cazul lui Nelu Iordache. DNA: "Regele Asfaltului" a ridicat 20 de milioane de euro cu sacoşa
Controlată de omul de afaceri Costel Căşuneanu, firma Pa&Co International a încasat, din 2007 şi până în prezent, nu mai puţin de 137,7 milioane de euro, potrivit registrelor de plăţi ale Companiei naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).
Banii au fost plătiţi pen