TIMISOARA. S-a “pierdut” un lift dupa inaugurarea noului sediu al Directiei Fiscale din cadrul Primariei Timisoara, care a avut loc luna iulie a anului 2010.
Pentru renovarea acestuia au fost investiti 3 milioane de lei din bugetul local, o suma importanta fiind alocata unui lift care trebuia amplasat pe casa scarii.
Lucrarile s-au decontat deja, in 2010, iar firma care a renovat cladirea numai buna pentru incasarea taxelor si impozitelor locale a primit pana si garantia inapoi.
Vorbim despre firma BIJU SRL, cunoscuta ca fiind una dintre firmele abonate la banii publici ai Timisoarei, avand foarte multe contracte cu Primaria. Intre timp s-a descoperit ca liftul nu exista…
CITESTE SI: Topul firmelor abonate la licitatiile Primariei Timisoara! SDM, Confort si Drumco au incasat milioane de euro dupa ce au castigat cele mai multe contracte!
“In 2010 s-au decontat lucrarile realizate la cladirea actuala a Directiei de Finante si in momentul vizitei de receptie s-a incheiat un proces verbal prin care s-a constatat ca toate lucrarile prinse in proiect sunt executate, inclusiv un lift. S-a returnat constructorului si garantia retinuta conform contractului. Si de atunci liftul a ramas pe unde stie doar constructorul”, ne-a declarat viceprimarul Timisoarei, Traian Stoia.
Potrivit acestuia, casa scarii unde trebuia amplasat liftul a fost acoperita cu rigips, asa ca nimeni nu stie ca acolo trebuia, de fapt, sa fie un… lift. Stoia spune ca 3 angajati din Primaria Timisoara sunt anchetati acum de catre Politia Economica pentru ca si-au pus semnatura pe documente.
“Problema este ca oamenii au primit un contract pe care nu l-au respectat si pentru care s-a platit lucrarea integral. Acest lucru are o puternica tenta penala si cei 3 angajati din primarie care au semnat vor avea probleme cu legea. Casa liftului a fost inchisa cu rigips si n