Supercard Solutions & Services estimeaza, pentru primul semestru din 2013, o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise pentru comercianti din diferite industrii.
In 2012, compania a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti precum hypermarket-uri, lanturi de magazine de electrocasnice, lanturi de farmacii si produse cosmetice sau magazine de imbracaminte.
La fel ca in anii anteriori, aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate de cumparatori in magazinele de produse electronice si electrocasnice, demonstrand inclinatia romanilor catre cadouri practice sau dotate cu tehnologii moderne.
Supercard se asteapta ca tendinta romanilor de a oferi carduri cadou sa se confirme si in acest an.
„Am observat o crestere a volumelor comandate de clientii nostri mai ales in prima parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de cadou pentru Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie, Paste si chiar 1 Iunie”, a declarat Gina Anastasiu, sales manager Supercard.
Tendinte la nivel mondial
In SUA se dezvolta puternic o piata secundara a cardurilor cadou. Analistii estimeaza ca, in medie, o familie americana din clasa mijlocie detine carduri cadou cu valoare intre 300- 500 de dolari. In plus, companii precum Google sunt interesate sa transforme piata cardurilor cadou in cadouri electronice.
Si in Europa, un studiu realizat de curand in Marea Britanie arata ca peste 75% din participantii la studiu cunosteau conceptul de card cadou, iar cei peste 50% care au primit un card cadou l-au utilizat in mod repetat. Tot peste 50% dintre respondenti au mentionat ca utilizeaza cardul pentru cumparaturi online si peste 60% ca au oferit acest card in diferite ocazii. Supercard Solutions & Services estimeaza, pentru primul semestru din 2013, o crestere de 20% a numar