O tânără din Botoşani a trecut prin momente de coşmar, azi după-amiază, după ce a găsit într-o pungă de seminţe un şoarece mort. Aceasta s-a dus glonţ la Protecţia Consumatorilor ca să depună o sesizare, însă comisarii erau deja acasă, şi au sfătuit-o la telefon să facă o plângere online. O tânără din Botoşani a trecut prin momente de coşmar, azi după-amiază, după ce a găsit într-o pungă de seminţe un şoarece mort. Aceasta s-a dus glonţ la Protecţia Consumatorilor ca să depună o sesizare, însă comisarii erau deja acasă, şi au sfătuit-o la telefon să facă o plângere online.
Necazul fetei a pornit în momentul în care a deschis o pungă de seminţe abia cumpărate de la un magazin din cartier. Aceasta era în casă cu doi prieteni şi vroia să se uite la un film.
"Am desfăcut punga şi am luat câteva seminţe. Chiar le-am spus, mai în glumă, prietenilor că au gust de şobolan. Erau râncede. Mi s-a făcut rău instantaneu, de la miros şi i-a dat punga prietenului. El s-a uitat şi mi-a arătat ce era înăuntru: un şobolan mort", a spus tânăra.
Îngrozită, fetei i s-a făcut rău şi după ce a vomitat de mai multe ori şi s-a spălat de nenumărate ori pe dinţi, după care a plecat direct către sediul Protecţiei Consumatorilor. Din păcate însă, tot ce a putut face a fost să vorbească cu reprezentanţii instituţiei prin telefon, aceştia informând-o că programul de lucru este vineri până la ora 14.00 şi poate face o sesizare online.
"Eu acum ce să fac, stau cu şobolanul în casă până fac sesizarea? Cum le arăt online că aveam un şobolan în pungă? Am vrut să mănânc seminţe şi până la urmă am mâncat şobolan", a mai spus tânăra botoşăneancă.