Construiește magazinul online cum și-ar dori clientul să arate, nu cum ți-ai dori tu
PrestaShop, una dintre cele mai cunoscute platforme de ecommerce la nivel mondial, cu peste 125.000 de clienți, va fi prezentă în premieră pe piața din România în cadrul ecomTIM 2013. În cadrul evenimentului, un executiv de top al companiei va susține un key speech pe marginea comerțului electronic și a magazinelor online. PrestaShop, companie lansată în 2007, oferă soluții open source pentru crearea de magazine online. PrestaShop este câștigătoarea premiului Best Open-source Business Application în 2010 și 2011 și este tradusă în 53 de limbi. În cadrul ecomTIM 2013, Laurent Crouet, COO pe Europa al PrestaShop, va susține un key speech despre best practices, ponturi pentru magazine online, intrând în amănunte privind optimizarea și designul unei platforme de ecommerce. „Atunci când începi design-ul magazinului tău, nu îl construi așa cum ți-ai dori tu să arate ci cum și-ar dori clienții să navigheze pe el. Nu ezita să ceri feedback-ul prietenilor – vei primi păreri sincere. Un alt pont, pe care îl vom dezvolta și la ecomTIM, este faptul că toți oamenii trebuie să aibă încredere în site-ul tău așa că explică cine ești, metodele de plată și procedurile de livrare. Pune la dispoziție un număr de telefon și email… și fă-le vizibile pe prima pagină”, spune Laurent Crouet.
Evenimentul va avea loc la Timișoara și este organizat de către cotidianul online de business Wall-Street.ro și 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România. Reprezentații celor mai importanți jucători din comerțul electronic românesc (magazine, procesatori de plăți online și emitenți de carduri), dar și specialiști în SEO, afiliere, social media sau analytics din țară și din străinătate vor participa pe 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia ediție a celui mai important eveniment regional din