Administratorul complexului au fost ieri să dea explicaţii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor.
Conducerea executivă a Hotelului „Aurelius - Împăratul Romanilor”, lezată în amorul propriu după ce autorităţile braşovene au descoperit 15 kilograme de alimente alterate, s-a văzut pusă în situaţia de a distribui, ieri, un drept la replică, deşi i s-a oferit posibilitatea de a se apăra încă din ziua scandalului.
Potrivit documentului, „de la deschiderea hotelului nu a fost înregistrat niciun incident sau reclamaţie în ceea ce priveşte calitatea serviciilor de cazare şi alimentaţie publică”. „Incidentul menţionat priveşte în fapt neglijenţa unui angajat al nostru care a depozitat anumite produse alimentare nedestinate consumului public. Faţă de acesta s-au luat măsuri de sancţiuni pecuniare şi disciplinare şi toate neregulile au fost rezolvate cu promptitudine”, se mai arată în comunicatul instituţiei hoteliere. Mai mult, „blocul alimentar numărul 2 – unde au fost constatate nereguli - este folosit doar ocazional la anumite evenimente, iar în această perioadă nu era organizat niciun eveniment”.
Ieri, administratorul unităţii s-a prezentat la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC). Potrivit comisarului şef al Comisariatului Regional, Sorin Claudiu Susanu (foto), administratorul a venit doar cu o parte a actelor solicitate, o altă parte trebuind aduse de la Sibiu. Totuşi, ei mai au timp să aducă şi restul documentelor. Potrivit aceleiaşi surse, reprezentanţii firmei îşi doresc să remedieze cât mai repede deficienţele, au recunoscut că au greşit şi au spus că persoana vinovată a fost concediată. De asemenea, reprezentanţii firmei au dispus măsurile pentru igienizare, iar lucrările se vor încheia în câteva zile, după cum a mai precizat Claudiu Susanu. Chiar dacă şi-ar putea primi înapoi autorizaţiile de func