Prefectul Marius Deca va participa, în perioada 15 februarie-15 martie la o instruire în baza Manualului Prefectului pentru situaţii de urgenţă.
Ministrul Apelor şi Pădurilor, Lucia Varga, a anunţat prefecţii joi, 7 februarie, în cadrul videoconferinţei pe tema situaţiilor de urgenţă, că vor fi actualizate atât Manualul Prefectului cât şi cel al primarului, cât mai simplu, pentru a putea fi puse repede în practică. Prefectul judeţului Dolj, Marius Deca, va participa, în perioada 15 februarie-15 martie, alături de toţi colegii săi din ţară, la o instruire în baza Manualului Prefectului pentru situaţii de urgenţă.
“Fenomenele meteo sunt din ce în ce mai frecvente de aceea trebuie să actualizăm Manualul primarului şi prefectului pentru perioada de secetă şi inundaţii. Completările se vor face într-o formă cât mai simplă pentru a răspunde cât mai prompt în astfel de situaţii. În perioada 15 februarie – 15 martie va începe instruirea pe baza acestui manual, cu instrucţiuni clare în caz de secetă sau inundaţii pentru limitarea şi prevenirea acestor fenomene. O altă măsură ce va fi luată, fiind aceea de reamenajare a bazinelor hidrografice în contextul schimbărilor climatice.”, a transmis Lucia Varga prefecţilor din toată ţara.
La sediul Palatului Administrativ, în sala de videoconferinţe, au participat la evaluarea pentru anul 2012 a Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă, prefectul judeţului Dolj, Marius Cristinel Deca, subprefectul de Dolj, Ionel Ciobotea, precum şi membrii Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă. Vicepremierul, Liviu Dragnea, a precizat că la nivelul autorităţilor locale comitetele pentru situaţii de urgenţă se bucură de foarte mult respect şi a ţinut să îi felicite sincer pentru modul cum acţionează şi cum vor acţiona. Ministrul Apelor şi Pădurilor, Lucia Varga a prezentat în cadrul videoconferinţei o serie de măsuri de prevenire