Groupama Asigurări şi Rețeaua privată de sănătate Regina Maria au semnat astăzi un parteneriat exclusiv pentru lansarea unui produs co-brand de asigurare medicală, pentru segmentul retail şi IMM-uri.
Groupama Asigurări şi Rețeaua privată de sănătate Regina Maria au semnat astăzi un parteneriat exclusiv pentru lansarea unui produs co-brand, inovator pe piața asigurărilor medicale din România: Asigurarea Medicală Integrală.
Asigurarea Medicală Integrală este un produs gradual, structurat în 3 pachete de servicii, construite în funcție de profilul clienților şi care acoperă atât zona de analize, tratament şi consult în regim ambulatoriu sau de urgență cât şi de chirurgie sau spitalizare. În plus, în funcție de pachetul ales, serviciile medicale de maternitate precum şi tratamentul în clinici aflate în afara țării pot fi incluse.
"Preocuparea pentru definirea unui produs adaptat nevoilor reale ale clienților români este firească pentru Groupama Asigurări, în contextul apartenenței la un Grup extrem de solid pe acest segment şi lider în Franța pe piața asigurărilor medicale. In plus, strategia noastră şi valorile care ne ghidează activitatea,
care poziționează clientul în centrul tuturor eforturilor noastre de dezvoltare, au făcut ca asocierea cu Rețeaua Regina Maria să fie cea mai potrivită", a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.
Parteneriatul dintre cele două companii facilitează clienților accesul direct şi decontul fără limită în cadrul Rețelei private de sănătate Regina Maria, cu posibilitatea de a opta pentru serviciile medicale ale altor rețele de sănătate, publice sau private.
"Acest produs ne va permite să acoperim nevoile medicale ale unui segment de populație pe care nu ne-am concentrat până acum cu produsele noastre - segmentul retail și cel al întreprinderilor mici și mijlocii. Exp