ShopMania BIZ, platforma pentru crearea de magazine online detinuta de ShopMania Net, lanseaza o noua sectiune pentru comercializarea produselor digitale precum software, jocuri, aplicatii, muzica, filme, e-book-uri, audiobook-uri, jocuri, template-uri de design pentru print si online sau arta grafica.
Functionalitatea numita „Produse digitale” este disponibila in toate cele 17 tari in care este prezenta platforma si se adreseaza atat magazinelor deja active pe ShopMania BIZ care doresc sa extinda gama de produse oferite clientilor, cat si autorilor de continut care isi pot distribui astfel creatiile avand la dispozitie un instrument stabil, sigur si la costuri mici.
„Prin lansarea acestei sectiuni ne dorim sa incurajam creatorii de arta digitala, muzica, fotografie, fonturi, eBook-uri, software si alte produse downloadabile sa monetizeze creatiile proprii adoptand un model de business foarte la indemana”, a declarat Arthur Radulescu, director general ShopMania Net.
Potrivit lui Arthur Radulescu, sectiunea produse digitale a fost lansata ca raspuns la necesitatile de business ale clientilor, dar si in raport cu tendintele de pe piata de eCommerce din alte tari.
In 2012, 79% dintre cetatenii Uniunii Europene au accesat servicii online de muzica si 60% jocuri, potrivit unui raport al Comisiei Europene. Valoarea produselor muzicale descarcate de pe Internet a fost de 677 de milioane de euro in 2010, in timp ce downloadurile de jocuri pe sapte dintre cele mai importante piete europene (Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Olanda si Belgia) au totalizat in 2011 16,5 miliarde de euro. Citeste si:Ymens si Shopmania au lansat o solutie cloud pentru IMM-urile care vor sa lanseze un magazin onlineBanca Transilvania, Magento.ro, PayU sau Originals.ro, printre castigatorii GEpC de anul acestaNetopia Sistem vrea venituri mai mari print