China a interzis difuzarea reclamelor la produsele de lux la posturile publice de radio si televiziune, in incercarea de a starpi frustrarea sociala produsa de diferentele mari dintre saraci si bogati.
"Aceste reclame au promovat valori incorecte si creaza un principii sociale rele", a decis institutia care monitorizeaza audio-vizualul din China, potrivit
CNN.
Masura presupune interzicerea reclamelor la ceasuri scumpe, la monede de aur si la marci rare, tocmai in ajunul ANului Nou Chinezesc, cea mai importanta sarbatoare a natiunii, cu ocazia careia oamenii isi face numeroase cadouri.
In 2012, piata de lux din China a depasit-o pe cea din Japonia, odata cu cresterea puterii de cumparare, iar pentru 2015, se estimeaza ca chinezii vor cumpara produse de lux de 27 de miliarde de dolari, adica o cincime din suma investita, in total, la nivel mondial, in acel an.
China a interzis difuzarea reclamelor la produsele de lux la posturile publice de radio si televiziune, in incercarea de a starpi frustrarea sociala produsa de diferentele mari dintre saraci si bogati.
"Aceste reclame au promovat valori incorecte si creaza un principii sociale rele", a decis institutia care monitorizeaza audio-vizualul din China, potrivit
CNN.
Masura presupune interzicerea reclamelor la ceasuri scumpe, la monede de aur si la marci rare, tocmai in ajunul ANului Nou Chinezesc, cea mai importanta sarbatoare a natiunii, cu ocazia careia oamenii isi face numeroase cadouri.
In 2012, piata de lux din China a depasit-o pe cea din Japonia, odata cu cresterea puterii de cumparare, iar pentru 2015, se estimeaza ca chinezii vor cumpara produse de lux de 27 de miliarde de dolari, adica o cincime din suma investita, in total, la nivel mondial, in acel an.