O femeie din Botoşani susţine că a găsit într-o pungă cu seminţe cumpărată un şoarece mort, informează Ştirile ProTV. Tânăra a contactat imediat reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
La recomandarea acestora, ea a făcut o reclamaţie online la care a ataşat şi fotografii care să dovedească faptul că a găsit un şoarece într-o pungă cu seminţe, după cum au declarat pentru gândul reprezentanţi ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).
FOTO: ProTV
Comisarii ANPC vor analiza cazul în cursul zilei de luni.
Sursă: ProTV
Cum depui o plângere la ANPC
Persoanele care sunt nemulţumite de produsele sau de serviciile pe care l-au achiziţionat pot face reclamaţii la reprezentanţii ANPC în cazul în care nu au găsit o modalitate prin care să rezolve problema întâmpinată pe cale amiabilă cu operatorul economic în cauză.
Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face fie la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor din Bucureşti, fie la Comisariatele Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor, "în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic", după cum se explică pe site-ul oficial al autorităţii.
Plângerile sau sesizările pot fi depuse personal la sediile comisariatelor sau pot fi trimise prin poştă sau prin e-mail. Acestea trebuie să fie însoţite de documente precum factură fiscală, bon fiscal, chitanţă, contract, certificat de garanţie sau de alte documente, în funcţie de caz.
Lista contactelor comisariatelor judeţene poate fi consultată pe site-ul ANPC.
O femeie din Botoşani susţine că a găsit într-o pungă cu seminţe cumpărată un şoarece mort, informează Ştirile ProTV. Tânăra a contactat imediat reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
La recomandarea acestora, ea a făcut