Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Timiş, Mirela Drăghicioiu, a declarat, sâmbătă, corespondentului MEDIAFAX, că Serviciul de Investigare a Fraudelor al instituţiei s-a sesizat în cazul recepţiei finale a construcţiei noului sediu al Direcţiei Fiscale a Primăriei Timişoara, lucrarea nefiind finalizată.
"Trei angajaţi ai Primăriei Timişoara sunt cercetaţi pentru abuz în serviciu contra intereselor publice deoarece au semnat recepţia finală a construcţiei noului sediu al Direcţiei Fiscale a Primăriei Timişoara, fără ca un lift să fie montat", a declarat Drăghicioiu.
Întrebată care este motivul pentru care nu a fost montat ascensorul, ea a răspuns că ancheta este în desfăşurare.
Potrivit unor surse din Primăria Timişoara, liftul fusese cumpărat în anul 2010 de fosta administraţie a municipiului cu peste 100.000 de lei, bani proveniţi din bugetul local.
Conform stirileprotv.ro, clădirea de patru etaje a Direcţiei Fiscale, inaugurată în 2010, are lift doar în acte, inspectorii Curţii de Conturi constatând abia acum lipsa ascensorului.
Sursa citată afirmă că liftul a costat 150.000 de lei, dar locul unde ar fi trebuit să fie amplasat a fost acoperit cu pereţi din rigips, pentru a nu se observa lipsa ascensorului, şi că atunci când s-a făcut recepţia clădirii renovate cu 3 milioane de lei, reprezentantii Primăriei au tăiat si panglica. Potrivit stirileprotv.ro, vineri, bucăţi din lift au apărut sprijinite de clădire, dar nu au rămas acolo mai mult de o oră.
Fostul director al Direcţiei de Patrimoniu din Primăria Timişoara, cel care a comandat şi girat întreaga lucrare, susţine că nu are nicio implicare, arată sursa citată.
Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Timiş, Mirela Drăghicioiu, a declarat, sâmbătă, corespondentului MEDIAFAX, că Serviciul de Investigare a Fraudelor al instituţiei s-a sesizat în cazul recepţi