MAN SE, al treilea producător european de vehicule comerciale, ar putea să încetinească ritmul investiţiilor, recurgând la tăierea cheltuielilor anul acesta, pe fondul declinului câştigurilor sale.
Directorul executiv al companiei germane, Georg Pachta-Reyhofen, a declarat, vineri, că piaţa camioanelor din Europa se va menţine, probabil, pe termen mediu, cu mult sub vârful atins în 2008.
În ultimele trei luni din 2012, profitul operaţional al MAN a scăzut cu 23%, în ritm anual, la 308 milioane de euro (412 milioane de dolari). Vânzările companiei s-au redus cu 6,3%, la 4,19 miliarde euro.
"Conducerea companiei nu este mulţumită de aceste rezultate", a spus Pachta-Reyhofen, adăgând că, în condiţiile date, a recurs la măsuri adecvate de îmbunătăţire a situaţiei. "Ne concentrăm pe reducerea cheltuielilor şi pe creşterea eficienţei", a menţionat oficialul MAN.
Pe întreg anul trecut, profitul operaţional al companiei a scăzut cu 35%, la 964 milioane de euro, iar vânzările - cu 4%, la 15,8 miliarde euro.
MAN, societate controlată de producătorul auto german "Volkswagen" AG, reduce dividendul cu 57% la 1 euro/acţiune.
ALINA VASIESCU MAN SE, al treilea producător european de vehicule comerciale, ar putea să încetinească ritmul investiţiilor, recurgând la tăierea cheltuielilor anul acesta, pe fondul declinului câştigurilor sale.
Directorul executiv al companiei germane, Georg Pachta-Reyhofen, a declarat, vineri, că piaţa camioanelor din Europa se va menţine, probabil, pe termen mediu, cu mult sub vârful atins în 2008.
În ultimele trei luni din 2012, profitul operaţional al MAN a scăzut cu 23%, în ritm anual, la 308 milioane de euro (412 milioane de dolari). Vânzările companiei s-au redus cu 6,3%, la 4,19 miliarde euro.
"Conducerea companiei nu este mulţumită de aceste rezultate", a spus Pachta-Reyhofen, adăgând că, în co