Compania E.On a simplificat procedurile de prelungire a contractelor. Acum, consumatorii din Iasi isi pot prelungi contractele de furnizare a gazelor naturale trimitand actele necesare prin posta sau prin email. Masura adoptata de companie vine la doar o saptamana dupa ce 7est a atras atentia ca la sediul E.On din Agatha Barsescu cozile erau mai mari ca cele de pe vremea lui Ceausescu. Masura adoptata de E.On a rezolvat o parte din problema. 7est va continua monitorizarea situatiei.
Masura normala Articolul prin care 7Est a atras atentia asupra aglomeratiei infernale de la sediul E.On din Agatha Barsescu a provocat reactia companiei. Astfel, iesenii pot beneficia de o facilitate care nu a fost popularizata pana acum de furnizorul de gaz. Practic, contractul poate fi obtinut acasa, prin posta. Este suficienta o cerere trimisa in plic impreuna cu o copie a actului de identitate si datele de contact, pentru ca formularul sa fie primit acasa, in doua exemplare. Dupa semnare, un exemplar poate fi trimis, tot prin serviciul postal, companiei E.On. Formularul contractului poate fi descarcat si de pe pagina de internet a companiei de gaz. Asadar, cozile pentru semnarea contractelor pot fi eliminate.
Avantaj pentru client Noile contracte sunt necesare deoarece, in 2009, Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) a stabilit un nou continut al contractului-cadru de furnizare. Noile contracte prevad extinderea termenului de plata a facturii la 30 de zile calendaristice (fata de 15 zile anterior), introducerea sistemului de facturare pe baza de program de consum cu posibilitatea autocitirii lunare a contorului. „Clientii au posibilitatea sa aleaga varianta pe care o considera cea mai convenabila, putand sa ne contacteze telefonic, prin e-mail, fax, posta si, de asemenea, pot utiliza serviciile online disponibile prin intermediul paginilor w