Scott Morrison, părintele brandurilor americane „Paper Denim and Cloth“ şi „Earnest Sewn“, s-a hotărât să deschidă un butic cu piese vestimentare exclusiviste fabricate din denim. O pereche de blugi făcuţi la comandă costă 1.200 de dolari, potrivit „Vanity Fair“, care menţionează de ce ar trebui să cheltuieşti atât pe jeans.
Deşi revoluţia prêt-à-porter a scos vizita la croitor din îndatoririle oricărei persoane bine îmbrăcate, ambasadorii modei din America nu au renunţat să calce pragul marilor ateliere pentru a obţine pereche de blugi perfectă
Termenul „bespoke“ provine de la verbul „to bespeak“- a face o comandă, a vorbi pentru un lucru- şi se referă la piesele vestimentare exclusiviste create dupa gustul şi preferinţele clientului. în industria modei, bespoke este opsuul producţiei în masă, fiind caracterizat drept de cel mai înalt standard din domeniu.
Michael Carl, editorul de modă al publicaţiei americane, a remarcat că în ciudaRevoluţia prêt-à-porter a scos vizita la croitor din îndatoririle oricărui domn sau doamne bine îmbrăcate. preţului fabulos, jeanşii creaţi în atelierul lui Morrison merită fiecare bănuţ.
„Sunt fericit să vă anunţ că, după un an de la achiziţie şi multe spălări, perechea mea de blugi 3x1 arată la fel de bine şi-mi vin de minune“, a mărturisit Michael Carl.
Acesta le-a făcut o vizită echipei de creaţie a lui Scott Morrison, pentru un proiect inedit ce viza fabricarea perechii de blugi perfecte. „Am fost rugat să-mi aduc perechea favorită de blugi la atelierul lor. Ulterior, mi-au cerut să aleg materialul şi cusătura sub îndrumările atente ale unui croitor din echipă. Am optat pentru jeanşi negri din denim, pentru că am vrut să obţin perechea ce satisfăcea toate necesităţile mele“, a explicat jurnalistul. „Nu a fost vorba de trenduri. Mi-am dorit să am perechea de blugi perfectă“, a adăugat el.
S