Michelle Gurevich, muziciana cu origini ruseşti, născută în Canada, cunoscută publicului cu numele de scenă Chinawoman, va susţine al treilea concert al său în România, la Bucureşti, pe 22 februarie, de la ora 22.00, în Club Why Not, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Prezenţa Chinawoman în Capitală este a treia, ultima dată artista fiind prezentă la inaugurarea ediţiei Bucharest Biennale 5.
Cu un cerc de ascultători extins în Austria, Franţa, Elveţia şi Olanda, mutarea în Berlin a fost un moment marcant pentru Chinawoman ca trupă ce concertează live, evoluând de la show-uri mici în Toronto, la cel de-al doilea solo show european, cu peste 800 de participanţi la o apariţie. Astăzi, Chinawoman poate aduna şi 2.000 de oameni la un concert.
Al doilea album al ei, "Show me the face" (2010) s-a inspirat din baladele europene, relevând fundaţiile stilului său -decadent, dramatic, dar şi serios. Melodiile sunt simple, dar precise, iar clapele vintage şi sintetizatoarele oferă o interpretare solitară a unei experienţe grandioase, iar vocea din prim-plan livrează teme familiare, dar imposibil de punctat în marea de cântece europene. Chinawoman se înscrie într-un gen bazat parţial pe elemente melodioase şi de stil, dar care este mai mult o abordare specifică, fatalist-celebratorie a compoziţiei de versuri.
Cea mai recentă apariţie Chinawoman, "To be with others" (2012), este o audiţie mai proaspătă decât stilul emoţional punctat în celelalte două albume anterioare. Precizia similară lui Leonard Cohen este susţinută de un beat subteran mai profund, de sintetizatoare mai grave şi asemenea materialelor sale anterioare, a fost scris şi înregistrat de Chinawoman la ea acasă.
Provenind din cartierul rusesc din Toronto, fiica unei balerine şi a unui inginer din Leningrad, Michelle Gurevich a crescut ascultând colecţia de discuri sovietice a pă