Campania gândul şi GMP Advertising "Why Don't You Come Over?" continuă cu poveştile unor români care trăiesc în Marea Britanie. Elena Chiriţă (26) locuieşte în Marea Britanie de şase ani, are doi copii şi se ocupă de asigurările de viaţă ale britanicilor. Mesajul ei pentru britanici este: "Avem toate formele de relief şi asta este ceva rar. Veniţi şi le vedeţi!"
• Campania gândul "Why don't you come over?" a pornit simultan cu iniţiativa cotidianului britanic The Guardian de a-şi invita cititorii să ajute guvernul de la Londra la campania anti-imigraţie.
• Campania a fost preluată iniţial de postul de televiziune britanic Channel 4, apoi de Huffington Post şi de agenţia de presă americană Associated Press.
• Mesajul cu cea mai mare priză la public şi la presa britanică a fost cel referitor la frumuseţea româncelor: "Jumătate dintre femeile noastre arată precum Kate, celelalte precum sora ei". Campania a mai fost preluată de BBC, The Independent, The Telegraph, dar şi de Le Monde sau Der Spiegel.
• În cea de-a doua etapă a campaniei, i-am invitat pe români să-i primească pe britanici în gazdă. Pune-ţi şi tu canapeaua la bătaie.
Elena s-a născut şi a crescut în Bucureşti până la 20 de ani, când a renunţat să mai studieze să devină optician. Printr-o firmă din Cluj a ajuns la Twin Group, unul dintre colegiile britanice prin care imigranţii îşi pot îmbunătăţi cunoştinţele de limbă şi obţine un loc de muncă.
"Timp de două săptămâni am făcut un sandwich course. Acesta este un program care te învaţă să îţi faci un CV care să fie acceptat de angajator, îţi verifică şi îţi îmbunătăţeşte noţiunile de engleză, te ajută să îţi găseşti un loc de muncă", explică ea.
După două săptămâni, Elena a fost plasată la un hotel, unde a făcut de toate: de la curăţenie la ospătărie. "După patru luni m-am întors la Twin Group şi le-am povestit e