Microsoft a lansat în acest weekend în Statele Unite ale Americii tableta Surface Pro, varianta cu Windows 8 a gadgetului lor prezentat în toamna trecută. Răspunsul clienţilor a fost unul impresionant.
Tableta se vinde în două variante, de 64 şi de 128 de GB, dar să nu vă lăsaţi fascinaţi de acest spaţiu de stocare, deoarece sistemul de operare ocupă destul de mult spaţiu. Astfel, pe tableta mai mică doar 23 de GB sunt disponibili utilizatorului, în timp ce pe tableta mai încăpătoare există 89 de GB disponibili.
Cu toate acestea, magazinele care au introdus-o au fost asaltate de clienţii care doreau să plătească 899 de dolari sau 1.000 de dolari. În SUA, la Best Buy sau Staples, pe internet, magazinele au afişat “stoc lichidat” foarte rapid. Potrivit jurnalistului pe tehnologie Ed Bott, nu exista niciun magazin Best Buy pe o rază de sute de kilometri care să mai aibă tableta în stoc.
Microsoft a remis un comunicat de presă după ce tabletele s-au vândut. Evident, după semieşecul cu Microsoft Surface RT, compania americană nu a mai lansat deodată prea multe modele. “Răspunsul clienţilor la Surface Pro a fost incredibil. Magazinul Microsoft nu mai are acum în stoc Surface Pro, iar prioritatea noastră este să ne asigurăm că toţi clienţii îşi vor primi tabletele în curând. Ne reînnoim stocul cât putem de rapid”, au declarat cei de la Microsoft, potrivit PCWorld.
Cu ce vine în plus Surface Pro?
Tableta este de fapt un hibrid de laptop, deoarece are toate caracteristicile unui asemenea gadget, de aici venind şi preţul destul de mare.
Faţă de Surface RT, noul model se aseamănă doar la dimensiunea ecranului, 10,6 inci. În rest, rezoluţia este mai mare, de 1920x1080 de pixeli, procesorul a fost modificat şi, în timp ce Surface RT avea Nvidia Tegra 3, Surface Pro vine cu Intel Core I5 şi 4 GB de memorie internă.
În plus, Microsoft oferă