Alexandru Rizea, proprietarul fabricii de mobilă Lemet din Câmpina, spune că în perioada de criză a reuşit să rămână pe profit şi să nu dea oameni afară pentru că şi-a dezvoltat reţeaua de magazine Lem's (în franciză), a lansat masiv noi modele şi a mizat pe producţia de mobilă modulară (game ce sunt alcătuite din mai multe corpuri, ce pot fi asamblate în diferite combinaţii).
"Nu am fi rezistat dacă nu am fi avut reţeaua de magazine", spune Alexandru Rizea. Compania a început să dezvolte reţeaua de magazine în 2005, iar în prezent numărul de magazine Lem's a ajuns la peste 100 (în sistem de franciză), dintre care trei unităţi sunt proprii.
Anul trecut vânzările reţelei de magazine au ajuns la peste 200 mil. lei (45 mil. euro), în creştere cu 20% comparativ cu nivelul din 2011. Cea mai mare cerere în 2012 a fost pentru bucătării, iar reprezentanţii companiei spun că au observat o tendinţă pentru mobilă pe nivelul "mediu plus". Lemet se poziţionează pe segmentul mediu de preţ.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Alexandru Rizea, proprietarul fabricii de mobilă Lemet din Câmpina, spune că în perioada de criză a reuşit să rămână pe profit şi să nu dea oameni afară pentru că şi-a dezvoltat reţeaua de magazine Lem's (în franciză), a lansat masiv noi modele şi a mizat pe producţia de mobilă modulară (game ce sunt alcătuite din mai multe corpuri, ce pot fi asamblate în diferite combinaţii).
"Nu am fi rezistat dacă nu am fi avut reţeaua de magazine", spune Alexandru Rizea. Compania a început să dezvolte reţeaua de magazine în 2005, iar în prezent numărul de magazine Lem's a ajuns la peste 100 (în sistem de franciză), dintre care trei unităţi sunt proprii.
Anul trecut vânzările reţelei de magazine au ajuns la peste 200 mil. lei (45 mil. euro), în creştere cu 20% comparativ cu nivelul din 2011. Cea mai mare c